تاریخ انتشار : دوشنبه 25 آگوست 2025 - 11:53
26 بازدید
کد خبر : 51170
0 نظر

رئیس دانشگاه همزمان با فرا رسیدن روز پزشک از بیمارستان شهید بهشتی بازدید و از تلاش‌های پزشکان منطقه کاشان به ویژه این مرکز تقدیر کرد.

گرامیداشت روز پزشک با حضور رئیس دانشگاه در جمع پزشکان مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی
گرامیداشت روز پزشک با حضور رئیس دانشگاه در جمع پزشکان مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه، در این بازدید که با همراهی معاونین درمان و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه انجام شد، دکتر ابراهیم کوچکی ضمن دیدار با پزشکان بخش‌های مختلف، نقش برجسته جامعه پزشکی در ارتقای سلامت جامعه را مورد تأکید قرار داد و از خدمات ارزشمند آنان قدردانی کرد.

وی، در جمع پزشکان بیمارستان با تبریک روز پزشک گفت: پزشکان با ایثار، تعهد و مسئولیت‌پذیری، در خط مقدم سلامت جامعه قرار دارند و تلاش‌های آنان به‌ویژه در شرایط سخت، جلوه‌ای از خدمت صادقانه و بی‌منت است.

یادآور می شود در این برنامه، از جمعی از پزشکان نمونه بیمارستان شهید بهشتی با اهدای گل تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 18 =