تاریخ انتشار : دوشنبه 25 آگوست 2025 - 17:14
48 بازدید
کد خبر : 51253
0 نظر

رامسر- بهره‌برداری از پروژه گازرسانی در روستای جواهرده رامسر همزمان با هفته دولت انجام شد.

گازرسانی به روستای جواهرده رامسر عملیاتی شد

به گزارش خبرنگار مهر، شمس‌الدین حسینی، نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی، بعد از ظهر دوشنبه در آئین بهره‌برداری از پروژه گاز در روستای جواهرده گفت: گازرسانی به این منطقه با پیگیری‌های مستمر و رفع مشکلات پیمانکاری عملیاتی شد و با وجود اینکه سه بار مناقصه برگزار شد و پیمانکاری حضور نداشت، روند اجرایی پروژه ادامه یافت.

حسینی افزود: ما میراث‌دار کسانی هستیم که پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس با رشادت‌ها و شهادت‌های خود مسیر توسعه کشور را هموار کردند و نسل امروز و آینده انتظار دارد که بر مشکلات موجود غلبه کنیم.

وی با اشاره به محدودیت‌های زیرساختی در استان مازندران گفت: در این منطقه محروم از منابع طبیعی و خدادادی، محدودیت‌های زیرساختی باعث تنگنا شده است، اما گازرسانی به جواهرده گامی مهم در توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرستان به شمار می‌رود.

حسینی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، عملیات گازرسانی به شهرستان رامسر و مناطق سبز آن تا سال ۱۴۰۵ به پایان خواهد رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + 3 =