تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 آگوست 2025 - 23:10
53 بازدید
کد خبر : 52124
0 نظر

گرمسار- فرماندار گرمسار از افتتاح کلینیک تخصصی قلب در بیمارستان معتمدی گرمسار خبر داد و گفت: با این اقدام نیاز گرمساری‌ها به تهران و سمنان رفع شد.

کلینیک تخصصی قلب در بیمارستان معتمدی گرمسار افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی همتی شامگاه چهارشنبه در حاشیه افتتاح کلینیک تخصصی قلب بیمارستان معتمدی گرمسار با بیان اینکه بودجه و اعتبارات مورد نیاز طرح تأمین شد، ابراز داشت: پشتیبانی و همراهی مجموعه شهرستان و استان به ثمر نشسته است.

وی با بیان اینکه خیران سلامت و قرارگاه محرومیت زدایی ارتش نیز نقش مهمی در راه اندازی این کلینیک داشتند، افزود: تزریق اعتبارات و خرید تجهیزات مورد نیاز کمک کرد تا مردم شاهد افزوده شدن خدمتی در حوزه بهداشت و درمان گرمسار باشند.

فرماندار گرمسار با بیان اینکه راه اندازی این کلینیک شهروندان را از اعزام به سمنان و تهران بی نیاز می‌کند، ابراز داشت: این بار هزینه‌های درمانی بیماران را نیز کاهش می‌دهد.

همتی با بیان اینکه بیماران با تعرفه اندک دولتی خدمات مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند، تصریح کرد: شهروندان دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های سنگین برای دریافت این خدمات نخواهند داشت.

وی افزود: ساخت ساختمان مرکزی اورژانس بیمارستان معتمدی و تأمین زمین برسد احداث اورژانس جاده‌ای قم از دیگر خدماتی که توانست باعث افزایش رضایت شهروندان شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + شانزده =