تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 آگوست 2025 - 23:10
45 بازدید
کد خبر : 49709
0 نظر

اراک سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اراک گفت: روزهای آخر ماه صفر، هیات های مذهبی در روز رحلت پیامبر اسلام(ص) و شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) با حرکت کاروان غم به عزاداری می پردازند.

کاروان غم در اراک به حرکت در می‌آید

حجت‌الاسلام علی حمزه‌ای در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به عزاداری ایام پایانی ماه صفر گفت: دسته عزاداری و کاروان غم با حضور هیأت‌های مذهبی شهر اراک، عاشقان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در روز جمعه ۳۱ مرداد ماه از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از میدان شهدا به سمت مصلی بیت المقدس شهر اراک به حرکت در می‌آید.

وی افزود: در روز شهادت امام رضا (ع) نیز کاروان غم در روز یکشنبه دوم شهریور ماه از میدان شهدا به سمت امامزادگان عبدالله (ع) و آمنه خاتون (س) در خیابان شهید بهشتی حرکت خواهند کرد.

پسرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی شهر اراک گفت: هیأت‌های مذهبی و مردم استان با حضور پرشکوه خود به مانند سنوات گذشته ضمن اینکه مؤدت و محبت خود را به خاندان عصمت و طهارت (ع) نشان می‌دهند، اقتدار دینی، عزت و ماندگاری ایران اسلامی را در مقابل دشمنان به نمایش بگذارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + نه =