تاریخ انتشار : شنبه 25 اکتبر 2025 - 23:28
49 بازدید
کد خبر : 64433
0 نظر

بهنام ابوالقاسم‌پور، مهاجم سابق پرسپولیس و دوست صمیمی پژمان جمشیدی، پس از آزادی او با انتشار عکسی سلفی، خوشحالی خود را از پایان ماجرا‌های پرحاشیه اخیر نشان داد. ابوالقاسم‌پور که اکنون در استقلال خوزستان فعالیت می‌کند، در همان مجتمع محل سکونت جمشیدی زندگی می‌کند و از مدافعان جدی او در برابر شایعات بوده است.

چهره عجیب پژمان جمشیدی در اولین سلفی پس از آزادی+عکس
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × دو =