تاریخ انتشار : دوشنبه 14 جولای 2025 - 23:04
56 بازدید
کد خبر : 36596
0 نظر

جیرفت – نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر صمت روز چهارشنبه به شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در جنوب استان کرمان سفر خواهد کرد.

وزیر صمت چهارشنبه به جنوب کرمان سفر می کند

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام سعیدی، دوشنبه شب به خبرنگار مهر گفت: وزیر صمت در سفر خود به بررسی طرح‌های صنعتی و معدنی منطقه و همچنین راهکارهای توسعه اقتصادی در جنوب استان کرمان خواهد پرداخت.

وی افزود: این سفر فرصتی مناسب برای پیگیری مطالبات مردم منطقه در حوزه‌های صنعت و معدن است.

سعیدی، ادامه داد: در سفر وزیر صمت و معاونانش به جنوب کرمان افتتاح کارخانه کنستانتره روی سرگز، کلنگ‌زنی خط انتقال برق به بخش ساردوئیه، نشست با فعالین اقتصادی و… انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود در جریان این سفر و برنامه‌ها موضوعات مهمی مانند تسهیل روند سرمایه‌گذاری، رفع موانع تولید و حمایت از واحدهای صنعتی محلی مورد بحث قرار گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 6 =