به گزارش روابط عمومی، صبح روز شنبه، سوم خرداد ماه ، کارگروه اخلاق در پژوهش با حضور دکتر صیادی رئیس دانشگاه ، حجت الاسلام و المسلمین مطهری پور ، دکتر لطفی معاون تحقیقات و فناوری و دیگر اعضای این کمیته در محل سالن فارابی دانشگاه تشکیل شد. این کارگروه با هدف بهبود وضعیت اخلاق در
به گزارش روابط عمومی، صبح روز شنبه، سوم خرداد ماه ، کارگروه اخلاق در پژوهش با حضور دکتر صیادی رئیس دانشگاه ، حجت الاسلام و المسلمین مطهری پور ، دکتر لطفی معاون تحقیقات و فناوری و دیگر اعضای این کمیته در محل سالن فارابی دانشگاه تشکیل شد.
این کارگروه با هدف بهبود وضعیت اخلاق در پژوهش در دانشگاه به صورت مستمر تشکیل می شود. این کارگروه رعایت استانداردهای اخلاقی مصوب کارگروه وزارتی اخلاق در پژوهش در مراحل مختلف طراحی، اجرا و انتشار نتایج پژوهش ها و همچنین اجرای سیاست های کارگروه وزارتی در سطح دانشگاه فعالیت می کند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0