تاریخ انتشار : جمعه 18 اکتبر 2024 - 0:06
284 بازدید
کد خبر : 3746
0 نظر

امروز نشست اعضای هیات رئیسه به همراه نماینده مردم اورامانات در مجلس در شهرستان پاوه برگزار شد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تهیه دستگاه فیکو برای بیمارستان شهرستان با پیگیری های دکتر یوسفی نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی در حال انجام است و پس از

نشست اعضای هیات رئیسه دانشگاه به همراه نماینده مردم اورامانات در مجلس در شهرستان پاوه
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − 7 =