تاریخ انتشار : شنبه 1 فوریه 2025 - 17:06
103 بازدید
کد خبر : 14737
0 نظر

اصفهان- سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان از مسمومیت مردی ۵۰ ساله با گاز زغال و انتقال وی به بیمارستان خبرداد.

مسمومیت با گاز زغال یک نفر را در اصفهان راهی بیمارستان کرد

عباس عابدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این حادثه ۳۸ دقیقه بامداد امروز سه‌شنبه در کارگاهی در شهرک صنعتی حبیب آباد رخ داده و مردم ۵۰ ساله بر اثر استنشاق گاز زغال مسموم شده است.

وی اضافه کرد: پس از دریافت گزارش این حادثه، یک واحد امدادی از فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ به محل اعزام و این فرد برای اقدامات درمانی به بیمارستان غرضی منتقل شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =