به مناسبت دهه دوم فاطمیه و شهادت صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم عزاداری بهمراه قرائت زیارت عاشورا توسط مداح اهل بیت برادر نبی الله تبرائی با حضور دکتر پور باقر معاون اجرایی و کارکنان خواهر و برادر در این مرکز برگزار گردید. در پایان این مراسم از عزاداران بانو دو عالم حضرت فاطمه(س) پذیرایی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0