تاریخ انتشار : دوشنبه 2 دسامبر 2024 - 18:49
99 بازدید
کد خبر : 11203
0 نظر

به مناسبت دهه دوم فاطمیه و شهادت صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم عزاداری بهمراه قرائت زیارت عاشورا توسط مداح اهل بیت برادر نبی الله تبرائی با حضور دکتر پور باقر معاون اجرایی و کارکنان خواهر و برادر در این مرکز برگزار گردید. در پایان این مراسم از عزاداران بانو دو عالم حضرت فاطمه(س) پذیرایی

مراسم عزاداری دهه دوم فاطمیه در مرکز بهداشت استان برگزار شد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 3 =