تاریخ انتشار : شنبه 19 اکتبر 2024 - 12:36
125 بازدید
کد خبر : 4800
0 نظر

کرمانشاه- رئیس مرکز درمانی فوق تخصصی کودکان محمد کرمانشاهی از مراجعه قریب به ۵۰ هزار نفر به این مرکز درمانی در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

مراجعه قریب به ۵۰هزار نفر به مرکز درمانی کرمانشاهی در ۶ماهه نخست

دکتر فریبرز لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۳، ۴۹ هزار و ۹۷۰ مراجعه در مرکز درمانی محمد کرمانشاهی به ثبت رسیده است.

وی افزود: ۹ هزار و ۹۷۰ مورد از مراجعه کنندگان به بیمارستان کرمانشاهی منجر به بستری شده و ۴۰ هزار و ۱۷۶ نفر نیز به صورت سرپایی خدمات خود را دریافت کرده‌اند.

رئیس مرکز آموزشی درمانی فوق تخصصی دکتر محمد کرمانشاهی تصریح کرد: در همین بازه زمانی ۲ هزار و ۳۹۵ مورد عمل جراحی در این مرکز درمانی انجام گرفته است.

وی ادامه داد: ۲۵ هزار و ۸۷۹ مورد از مراجعین نیز مربوط به مراجعه به کلینیک این مرکز درمانی بوده که ۱۱ هزار و ۸۹۴ نفر آن به کلینیک شیفت صبح مراجعه کردند.

دکتر لطفی خاطرنشان کرد: ۱۳ هزار و ۹۸۵ مراجعه نیز به کلینیک شیفت عصر به ثبت رسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − پانزده =