تاریخ انتشار : یکشنبه 26 اکتبر 2025 - 23:28
39 بازدید
کد خبر : 64739
0 نظر

جو فوق‌العاده ورزشگاه پارس شیراز، ریکاردو ساپینتو را به وجد آورد و او در پایان مسابقه در گوشه گوشه استادیوم به تشکر از هواداران پرداخت. ساپینتو یک سرمربی احساساتی است که قبلا این جمله را از خود به یادگار گذاشته که «من آدمی نیستم که بتوانم بدون پیروزی به زندگی عادی‌ام ادامه بدهم» و این اتفاق در سه مسابقه پس از فیفادی به صورت مکرر و تصاعدی رخ داده است.

شادی ساپینتو امضای استقلال در شیراز+ عکس
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − چهار =