تاریخ انتشار : شنبه 1 فوریه 2025 - 20:37
118 بازدید
کد خبر : 15020
0 نظر

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: پروژه بیمارستان ۶۴ تختخوابی روانسر ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تکمیل این مجموعه درمانی، مطالبه اصلی مردم روانسر از مسئولان است.

تکمیل بیمارستان ۶۴ تختخوابی مطالبه مردم روانسر از مسئولان است

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر حبیبی بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان ۶۴ تختخوابی روانسر که با حضور معاون عمرانی استانداری و فرماندار شهرستان انجام شد؛ عنوان کرد: این بیمارستان مهمترین پروژه شهرستان روانسر است و مدیریت ارشد استان با همراهی مجموعه علوم پزشکی با جدیت به دنبال دریافت مجوز ماده ۲۳ و قرار گرفتن آن در ردیف بودجه هستیم.

وی گفت: این پروژه حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد است و در صورت پایدار شدن ردیف بودجه‌ای، تا دو سال دیگر به بهره برداری می‌رسد.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: امیدواریم با آغاز به کار این بیمارستان شاهد کاهش مشکلات درمانی مردم این شهرستان و عدم نیاز مراجعه به مرکز استان باشیم.

وی ادامه داد: تکمیل و راه اندازی این بیمارستان به حق مطالبه اصلی مردم روانسر از مسئولان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × یک =