تاریخ انتشار : شنبه 1 فوریه 2025 - 20:03
122 بازدید
کد خبر : 14854
0 نظر

تنکابن- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعتبار مورد نیاز برای بهره برداری از بیمارستان فوق تخصصی تنکابن را ۵۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

تکمیل بیمارستان فوق تخصصی تنکابن نیازمند ۵۲۰ میلیارد تومان اعتبار است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق رضایی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت بیمارستان فوق از تنکابن اعتبار مورد نیاز برای بهره برداری از این بیمارستان را ۵۲۰ میلیارد تومان دانست.

وی افزود: این میزان اعتبار جدای از تجهیزاتی است که هیأت امنای ارزی وزارت بهداشت باید پرداخت کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اضافه کرد: در صورت بهره برداری مرحله به مرحله و راه اندازی پنجاه تخت در مرحله نخست به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در بخش تأمین نیروی انسانی ۵۰ تخت به ۱۶۰ نفر و برای تکمیل کل بیمارستان به ۴۰۰ نیرو نیاز داریم، خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۸۴ نیروی اداری و خدماتی و ۱۳ پرستار جذب شده و به جذب دویست پرستار دیگر نیاز دارد.

وی دستگاه امحای زباله، اکسیژن ساز، ست‌های اتاق عمل و … را از جمله تجهیزات اورژانسی برشمرد که تأمین آن در همین ابتدای کار و راه اندازی بخشی از بیمارستان ضروری است.

رضایی گفت: دانشگاه علوم پزشکی آمادگی آن را دارد تا با انجام اقدامات لازم این بیمارستان به بهره برداری برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − 3 =