تاریخ انتشار : یکشنبه 23 نوامبر 2025 - 11:51
31 بازدید
کد خبر : 71679
0 نظر

دکتر رضا شروین بدو، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران، در سخنرانی خود در سومین همایش استفاده بهینه از آنتی‌بیوتیک‌ها، بر اهمیت حیاتی این موضوع تأکید کرد و خواستار بهبود الگوی مصرف آنتی‌بیوتیک در کشور شد. دکتر شروین بدو با ابراز خرسندی از برگزاری این همایش، تصریح کرد: مقاومت میکروبی مسئله‌ای بسیار مهم است و الگوی مصرف آنتی‌بیوتیک‌ها در کشور ما باید هرچه بهتر شود. وی ابراز امیدواری کرد که برگزاری چنین برنامه‌هایی و حمایت‌های وزارت بهداشت و دانشگاه، به کاهش معضل مقاومت آنتی‌بیوتیکی کمک کند و تأکید کرد: باید بتوانیم مرگ و میر ناشی از این پدیده را کاهش دهیم.

تاکید معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران بر مصرف بهینه آنتی‌بیوتیک ها و کاهش مرگ و میر ناشی از مقاومت میکروبی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =