دکتر رضا شروین بدو، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران، در سخنرانی خود در سومین همایش استفاده بهینه از آنتیبیوتیکها، بر اهمیت حیاتی این موضوع تأکید کرد و خواستار بهبود الگوی مصرف آنتیبیوتیک در کشور شد. دکتر شروین بدو با ابراز خرسندی از برگزاری این همایش، تصریح کرد: مقاومت میکروبی مسئلهای بسیار مهم است و الگوی مصرف آنتیبیوتیکها در کشور ما باید هرچه بهتر شود. وی ابراز امیدواری کرد که برگزاری چنین برنامههایی و حمایتهای وزارت بهداشت و دانشگاه، به کاهش معضل مقاومت آنتیبیوتیکی کمک کند و تأکید کرد: باید بتوانیم مرگ و میر ناشی از این پدیده را کاهش دهیم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0