تاریخ انتشار : دوشنبه 25 آگوست 2025 - 11:51
50 بازدید
کد خبر : 51156
0 نظر

 مهندس قنبرزاده معاون فنی معاونت بهداشت استمرار بازدیدها با رویکرد آموزش محور و با هدف ارتقا کیفیت خدمات و مراقبت‌های بهداشتی و ارائه پس‌خوراند بصورت حضوری توسط اعضای تیم سلامت را از اهداف این نوع پایش بیان نمودند.  تیم سلامت مرکز خدمات جامع سلامت موسی آباد پس از انجام بازدیدهای انجام شده با حضور مدیران

برگزاری  جلسه جمع بندی بازدیدهای دوره ای از واحدهای تابعه معاونت بهداشت

 مهندس قنبرزاده معاون فنی معاونت بهداشت استمرار بازدیدها با رویکرد آموزش محور و با هدف ارتقا کیفیت خدمات و مراقبت‌های بهداشتی و ارائه پس‌خوراند بصورت حضوری توسط اعضای تیم سلامت را از اهداف این نوع پایش بیان نمودند.

 تیم سلامت مرکز خدمات جامع سلامت موسی آباد پس از انجام بازدیدهای انجام شده با حضور مدیران گروه‌ها مداخلات و پسخوراند و شرح اقدامات مرکز را ارائه نمودند

 در پایان جلسه، مدیران گروه‌ها و مسئولین واحدهای ستادی به بیان اهداف، بحث و تبادل نظر پیرامون ارتقا کیفیت خدمات و مراقبت‌های بهداشتی در مرکز موسی آباد پرداختند.

این جلسه با هدف ایجاد همفکری و هم‌افزایی میان گروه‌های مختلف به منظور ارتقا مستمر کیفیت خدمات بهداشتی برگزار شد و نشان دهنده عزم و اراده جدی در این راستا بود. امید است که با پیگیری مستمر این رویکرد، شاهد بهبود کیفیت و رضایت بیشتر مخاطبان در خدمات بهداشتی باشیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + 8 =