تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 10 جولای 2025 - 21:40
73 بازدید
کد خبر : 34873
0 نظر

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران اعلام کرد: کاهش کیفیت هوا و افزایش غلظت ذرات معلق در تهران تا شنبه تداوم دارد.

افزایش غلظت ذرات معلق در تهران؛ تداوم آلودگی هوا تا شنبه

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن عباس نژاد، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی، ورود گرد و غبار از کانون‌های داخلی و فرا استانی از عصر روز گذشته سوم تیر ماه تا پایان روز شنبه هفتم تیر ماه در آسمان استان تهران موجب کاهش کیفیت هوا، کاهش دید افقی و افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد.

وی با تأکید بر لزوم رعایت توصیه‌های بهداشتی، از شهروندان خواست تا حد امکان از ترددهای غیرضروری در فضای باز، به ویژه در ساعات اوج آلودگی، خودداری کنند.

عباس نژاد با بیان اینکه کودکان، سالمندان، بیماران قلبی و تنفسی و زنان باردار به عنوان گروه‌های حساس جامعه باید بیش از دیگران مراقب سلامتی خود باشند، از عموم شهروندان خواست، با پرهیز از هرگونه فعالیتی که منجر به تشدید آلودگی هوا می‌شود، همچون روشن کردن آتش یا استفاده غیرضروری از خودروهای شخصی، در بهبود کیفیت هوا مشارکت کنند.

گفتنی است؛ پایش مستمر وضعیت کیفی هوا از سوی ایستگاه‌های سنجش آلودگی و اعلام به موقع اطلاعیه‌های جدید در صورت تغییر شرایط، از دیگر اقدامات اعلام شده توسط محیط زیست استان تهران است.

کد خبر 6511144

افزایش غلظت ذرات معلق در تهران؛ تداوم آلودگی هوا تا شنبه
فائزه نجارزادگان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج − 3 =