ارتقای کیفیت آموزش، در اولویت برنامههای دانشگاه قرار دارد.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جریان بازدید از دانشکده پزشکی ساری که در آستانه آغاز ترم تحصیلی جدید انجام شد، با حضور در بخشهای آموزشی و پژوهشی این دانشکده، امکانات و تجهیزات آموزشی کلاسهای درسی، کتابخانه و آزمایشگاهها را مورد ارزیابی قرار داد. ادامهی خبر…
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0