تاریخ انتشار : سه‌شنبه 9 دسامبر 2025 - 21:23
32 بازدید
کد خبر : 77860
0 نظر

رئیس‌کل سازمان نظام پرستاری از اقدامات و خدمات دکتر عباس عباس‌زاده در بورد پرستاری و دفتر توانمندسازی و بهبود سرمایه انسانی پرستاری تشکر کرد.

پیام تشکر رئیس کل سازمان نظام پرستاری از دکتر عباس‌زاده

رئیس‌کل سازمان نظام پرستاری از اقدامات و خدمات دکتر عباس عباس‌زاده در بورد پرستاری و دفتر توانمندسازی و بهبود سرمایه انسانی پرستاری تشکر کرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان نظام پرستاری، دکتر احمد نجاتیان در پیام خود نوشت: بی‌تردید اقدامات ارزشمند جناب‌عالی در جهت ارتقای سطح علمی، حرفه‌ای و توانمندی پرستاران کشور، نقشی اساسی در بهبود کیفیت مراقبت و توسعه سرمایه انسانی نظام سلامت ایفا کرده است.

متن پیام رئیس‌کل سازمان نظام پرستاری به شرح زیر است:

استاد ارجمند جناب آقای دکتر عباس زاده

مسئول محترم دفتر هماهنگی هیئت‌های ممتحنه علوم پایه پزشکی

با سلام و احترام

بدینوسیله بر خود لازم می‌دانم از تلاش‌ها، خدمات ارزنده و زحمات مستمر جنابعالی در حوزه پرستاری، به‌ویژه در بورد پرستاری و اداره کل توانمندسازی و بهبود سرمایه انسانی، صمیمانه قدردانی نمایم.

بی‌تردید اقدامات ارزشمند جناب‌عالی در جهت ارتقای سطح علمی، حرفه‌ای و توانمندی پرستاران کشور، نقشی اساسی در بهبود کیفیت مراقبت و توسعه سرمایه انسانی نظام سلامت ایفا کرده است.

ضمن آرزوی توفیق روزافزون، از درگاه خداوند متعال سلامتی، شادکامی و استمرار خدمت صادقانه جنابعالی را در سمت جدید مسئلت دارم.

 

دکتر احمد نجاتیان

رئیس کل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − یک =