تاریخ انتشار : یکشنبه 25 می 2025 - 13:30
48 بازدید
کد خبر : 30213
0 نظر

جلسه هم‌اندیشی مدیران ستادی معاونت درمان با حضور دکتر شعله شاه غیبی و مدیر حوزه ریاست، به منظور بررسی چالش‌ها، مشکلات و نقاط قابل بهبود در حوزه ستاد معاونت درمان برگزار شد.

هم‌اندیشی مدیران ستادی معاونت درمان با حضور سرپرست دانشگاه؛ بررسی چالش‌ها و تصویب راهکارهای اصلاحی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، جلسه هم‌اندیشی مدیران ستادی معاونت درمان با حضور سرپرست دانشگاه، مدیر حوزه ریاست، معاون درمان و مدیران ستادی معاونت درمان، در سالن جلسات این معاونت برگزار گردید.

این جلسه به بررسی دقیق چالش‌ها، مشکلات و نقاط قابل بهبود موجود در حوزه ستاد معاونت درمان اختصاص یافت.

حاضران در این نشست، به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مختلف پرداخته و راهکارهای عملیاتی برای رفع موانع و ارتقاء عملکرد این حوزه را مورد بررسی قرار دادند.

در نهایت، پس از طرح دیدگاه‌ها و پیشنهادات، اقدامات اصلاحی لازم با تأیید و تصویب سرپرست دانشگاه به منظور اجرایی شدن مصوب گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت − 5 =