تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اکتبر 2024 - 5:47
120 بازدید
کد خبر : 7596
0 نظر

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت:مشاوران زنان دستگاه‌ها امانتی را که سه سال پیش دریافت کردند به نفرات بعدی تحویل دهند.

مشاوران زنان امانتی را که دریافت کردند به نفرات بعدی تحویل دهند

به گزارش خبرگزاری مهر، آخرین نشست با مشاوران امور بانوان دستگاه‌ها و استان‌ها در دولت سیزدهم برگزار شد.

در این نشست انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر تکمیل وظایف و امانت گذاشته شده بر دوش مسئولان بیان کرد: همکاران معاونت طی این ایام تلاش کرده‌اند مأموریت‌ها و برنامه‌ها را با سرعت بیشتری پیش ببرند که تا جایی که امکانش هست از اثرات آن بهره گرفته باشیم.

خزعلی در ادامه ضمن ارائه گزارش و بیان اقدامات معاونت، به وضعیت همکاری دستگاه‌ها و استان‌ها در اجرایی سازی برنامه‌ها اشاره و درخواست کردند که مشاوران نسبت به تکمیل و انجام وظایف و پیگیری ادامه برنامه‌ها اهتمام ورزند و امانتی را که سه سال پیش دریافت کردند در کمال سلامت و با حفظ دستاوردهای این سه سال به نفرات بعدی تحویل دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + سه =