تاریخ انتشار : یکشنبه 1 دسامبر 2024 - 6:49
100 بازدید
کد خبر : 11103
0 نظر

مراسم معارفه و تکریم سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه با حضور دکتر محسن ابراهیمی سرپرست دانشگاه و جمعی از مدیران و کارکنان معاونت بهداشتی دانشگاه در محل سالن اجتماعات مرکز بهداشت استان برگزار شد. در این مراسم دکتر ابراهیمی سرپرست دانشگاه ضمن تقدیر و تشکر از دکتر موسی الرضا شبیهی در طول ۳ سال تلاش مستمر

مراسم معارفه و تکریم سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + 20 =