تاریخ انتشار : یکشنبه 23 نوامبر 2025 - 23:05
35 بازدید
کد خبر : 71813
0 نظر

بوشهر- فرماندار دشتی گفت: اعتبارات آموزشی شهرستان امسال رشد چشمگیری داشته و انتظار داریم اعتبارات ملی به پروژه‌ها تزریق شود.

فرماندار دشتی: اعتبارات آموزشی شهرستان رشد چشمگیری داشته است

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مقاتلی عصر یکشنبه در بازدید رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری بوشهر از پروژه‌های آموزشی شهر خورموج، گزارشی از وضعیت طرح‌های در دست اجرا و اقدامات صورت‌گرفته در حوزه توسعه فضاهای آموزشی ارائه کرد.

فرماندار دشتی با قدردانی از اهتمام دولت و استاندار بوشهر در حمایت از پروژه‌های آموزشی گفت: امسال در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان، نگاه ویژه‌ای به حوزه آموزش داشتیم و اعتبارات این بخش نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

وی به پروژه‌های در حال اجرا اشاره کرد و افزود: در هفته دولت، عملیات ساخت پنج مدرسه با مشارکت خیرین در سطح شهرستان آغاز شد که بخش مهمی از نیازهای آموزشی ما را پوشش خواهد داد.

فرماندار دشتی با تأکید بر ضرورت پشتیبانی ملی از پروژه‌ها خاطرنشان کرد: انتظار داریم در کنار اقدامات شهرستان و استان، اعتبارات ملی نیز به پروژه‌های آموزشی دشتی تزریق شود تا روند اجرای آن‌ها سرعت گیرد.

وی گفت: برخی پروژه‌ها به دلیل کمبود منابع، کند پیش می‌روند و لازم است با تأمین اعتبارات، شتاب بیشتری پیدا کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + بیست =