تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 نوامبر 2025 - 16:48
37 بازدید
کد خبر : 68906
0 نظر

معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: کیفیت رفتار پرستاران، معیار واقعی موفقیت مدیریتی در بیمارستان‌ها محسوب می‌شود.

عبادی: مدیریت بیمارستان را با رفتار پرستاران می سنجند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبدا، عباس عبادی، با اشاره به جایگاه مهم پرستاران در خط مقدم نظام سلامت، افزود: پرستاری در ایران از ظرفیت‌های عظیمی برخوردار است که در صورت بهره‌گیری مؤثر، می‌تواند موجب تحول در نظام سلامت شود.

وی تصریح کرد: هدف نخست ما، پس از رضایت الهی، جلب رضایت مردم است؛ زیرا پرستاران چهره انسانی نظام سلامت هستند و کیفیت رفتار آنان، معیار واقعی موفقیت مدیریتی در بیمارستان‌ها محسوب می‌شود.

معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: باید علم را با عشق در خدمت مردم به کار گرفت، چرا که مراقبت بدون عشق، روح خود را از دست می‌دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × سه =