تاریخ انتشار : شنبه 1 نوامبر 2025 - 1:04
31 بازدید
کد خبر : 66048
0 نظر

بندرعباس – نماینده مردم هرمزگان در مجلس، گفت: بخش رادیولوژی دیجیتال بیمارستان کودکان بندرعباس به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

جراره: بیمارستان کودکان بندرعباس صاحب رادیولوژی دیجیتال می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، بخش رادیولوژی دیجیتال بیمارستان کودکان بندرعباس که از نیازهای اساسی و مطالبه دیرینه حوزه سلامت استان هرمزگان محسوب می‌شود با تلاش‌های فاطمه جراره نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در حال راه‌اندازی است.

در بازدید اخیر از بیمارستان و جلسه هماهنگی با مدیران شرکت نفت ستاره خلیج فارس جزئیات مربوط به تأمین تجهیزات و نصب دستگاه‌های مورد نیاز بررسی شد و افتتاح این بخش در آینده‌ای نزدیک قطعی شد.

فاطمه جراره با تأکید بر اهمیت ارتقای خدمات درمانی به کودکان، افزود: با راه‌اندازی رادیولوژی دیجیتال بیماران می‌توانند از خدمات تصویربرداری دقیق‌تر و سریع‌تر بهره‌مند شوند.

این اقدام نه تنها هزینه‌های درمانی بیماران را کاهش می‌دهد بلکه موجب افزایش رضایت خانواده‌ها و ارتقای استانداردهای خدمات بیمارستان کودکان بندرعباس خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 5 =