تاریخ انتشار : جمعه 26 سپتامبر 2025 - 2:02
59 بازدید
کد خبر : 57327
0 نظر

کرمانشاه – رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی کرمانشاه گفت: در ۶ ماهه نخست امسال بیش از ۴۷ هزار مأموریت توسط نیروهای اورژانس استان انجام شده است.

ثبت بیش از ۴۷ هزار مأموریت اورژانس در کرمانشاه طی نیمه نخست سال

مسعود قلعه‌سفیدی، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۷ هزار و ۷۵۸ مأموریت توسط اورژانس استان به ثبت رسیده است.

وی افزود: از مجموع این مأموریت‌ها، ۲۵ هزار و ۹۹۲ نفر به مراکز درمانی انتقال داده شدند و ۲۵ هزار و ۴۲۴ مورد نیز خدمات درمانی در محل دریافت کرده‌اند.

قلعه‌سفیدی با اشاره به حجم تماس‌ها با اورژانس، بیان کرد: طی این مدت ۲۱۵ هزار و ۹۱۸ تماس با شماره ۱۱۵ برقرار شده که متأسفانه ۲۵ هزار و ۷۴۶ مورد آن مزاحمت تلفنی بوده است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان خاطرنشان کرد: از میان مأموریت‌های انجام‌شده، ۱۰ هزار و ۷۲ مورد مربوط به حوادث ترافیکی و ۳۷ هزار و ۶۸۶ مورد مربوط به حوادث غیرترافیکی بوده است.

وی همچنین از نقش اورژانس هوایی استان یاد کرد و گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۲۴ مأموریت توسط اورژانس هوایی انجام شده که طی آن ۳۰ بیمار و مصدوم به مراکز درمانی انتقال یافتند.

قلعه‌سفیدی در پایان با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی کارکنان اورژانس استان تأکید کرد: هدف اصلی ما، خدمت‌رسانی سریع و مؤثر به مردم در شرایط بحرانی و کاهش تلفات ناشی از حوادث است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + هشت =