در دیدار مهندس علیاصغرپور مدیرعامل مخابرات منطقه قم با دکتر ابرازه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، روند همکاریهای مشترک در حوزه توسعه زیرساختهای فناوری اطلاعات و بهبود خدمات ارتباطی در مراکز درمانی و آموزشی استان مورد بررسی قرار گرفت.
مهندس اصغرپور در این نشست با بیان اهمیت نوسازی و تقویت زیرساختهای فناوری اطلاعات در مجموعههای وابسته به دانشگاه، گفت: ارتقای شبکه ارتباطی، بهویژه بهرهگیری از ظرفیت فیبرنوری در مراکز بهداشتی و درمانی، نقش مهمی در افزایش سرعت خدمات، بهبود پرونده الکترونیک سلامت و تسهیل ارتباطات بینبخشی خواهد داشت.
وی آمادگی کامل مخابرات قم را برای همکاری در توسعه این زیرساختها اعلام کرد.
در ادامه، دکتر ابرازه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به برخی نیازهای فوری در حوزه ارتباطات، تأکید کرد: یکی از مطالبات جدی دانشجویان، برطرف شدن مشکل اینترنت خوابگاههای پردیس دانشگاهی است که انتظار میرود با همکاری مخابرات منطقه، هرچه سریعتر حل شود.
وی افزود: برای ارائه خدمات بهتر به مردم و نیز ارتقای کیفیت آموزش و پژوهش، همکاری بینبخشی امری ضروری است و دانشگاه از تعامل با دستگاههای خدماترسان استقبال میکند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0