تاریخ انتشار : شنبه 20 سپتامبر 2025 - 9:12
44 بازدید
کد خبر : 56525
0 نظر

تقویت همکاری‌ها در حوزه سلامت؛ نشست فرمانده سپاه بم با رئیس دانشگاه علوم پزشکی

تقویت همکاری‌ها در حوزه سلامت؛ نشست فرمانده سپاه بم با رئیس دانشگاه علوم پزشکی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی بم؛ ظهر روز ۲۵ شهریورماه، در دانشگاه علوم پزشکی بم نشستی تعاملی میان سرهنگ دهقانیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم با دکتر رادفر رئیس دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.
 
 این نشست که با حضور مشاور رئیس دانشگاه، مدیر روابط عمومی و مسئولین بهداری سپاه برگزار گردید، فرصتی را فراهم آورد تا طرفین به بحث و تبادل نظر در زمینه‌های مختلف بهداشتی و درمانی بپردازند.
 
 در این جلسه بر اهمیت تقویت همکاری‌ها بین نهادهای نظامی و دانشگاهی در جهت ارتقاء خدمات سلامت به جامعه تأکید شد و راهکارهای نوینی برای همکاری‌های مشترک بررسی گردید.
 
 همچنین سرهنگ دهقانیان در پایان، از تلاش‌های بی‌وقفه دکتر رادفر و تیمش در حوزه سلامت تقدیر و تشکر کرد و بر ضرورت تداوم این همکاری‌ها در راستای بهبود وضعیت سلامت عمومی تأکید نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 − پنج =