برای حفظ سلامتی خود، باید این آزمایشات را انجام دهید. البته، انجام این آزمایشات به علاوه ورزش کردن منظم و رعایت یک رژیم غذایی سالم و کافی با ویتامین‌ها وابسته است. اگر این آزمایشات در فهرست روش‌های حفظ سلامتی شما نباشند، شما اشتباه می‌کنید. بنابراین به‌علاوه‌ی رعایت یک رژیم غذایی خوب و سالم، ورزش منظم

تاریخ انتشار : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲
کد خبر : 2436
تست های مورد نیاز برای خانم ها

برای حفظ سلامتی خود، باید این آزمایشات را انجام دهید. البته، انجام این آزمایشات به علاوه ورزش کردن منظم و رعایت یک رژیم غذایی سالم و کافی با ویتامین‌ها وابسته است.

اگر این آزمایشات در فهرست روش‌های حفظ سلامتی شما نباشند، شما اشتباه می‌کنید. بنابراین به‌علاوه‌ی رعایت یک رژیم غذایی خوب و سالم، ورزش منظم را نیز به‌صورت منظم انجام دهید. برای حفظ سلامت بدن خود به چه چیزهایی نیاز دارید؟

1. آزمایش بارداری برای زنان باردار.
کی این آزمایش را باید انجام دهد؟ متخصص بیماری‌های زنان.

2. آزمایش پاپ اسمیر.
کی این آزمایش را باید انجام دهد؟ متخصص بیماری‌های زنان.

چرا باید این آزمایش را انجام دهید؟ پزشک می‌تواند نقص‌های رحم، پوست رحم و نوک پستان را تشخیص دهد که نشان‌دهنده‌ی سرطان پستان است.

3. آزمایش ماموگرافی (سرطان سینه).
کی این آزمایش را باید انجام دهد؟ پزشک عمومی.

چرا باید این آزمایش را انجام دهید؟ پزشک می‌تواند نقص‌های پستان، پوست و نوک پستان را تشخیص دهد که نشان‌دهنده‌ی سرطان پستان است.

4. آزمایش برای تشخیص سرطان پوست.
کی این آزمایش را باید انجام دهد؟ متخصص پوست.

چرا باید این آزمایش را انجام دهید؟ با انجام این آزمایش، پزشک می‌تواند خال‌های پوست و حتی خال‌های سرطانی را تشخیص داده و ببیند که آیا این خال‌ها سرطانی هستند یا به سرطان پوست دچار شده‌اند یا نه.

انجام این آزمایش برای تشخیص سرطان پوست بهتر از مراقبت‌های اولیه پزشکان است. در واقع، هرچه مراقبت‌ها بهتر باشد، طول عمر هم بیشتر خواهد بود.

تست شنوایی:
این آزمون برای شناسایی مشکلات شنوایی در افراد 20 تا 30 ساله انجام می‌شود. اگر بیش از 12٪ این افراد در مکالمه “تکرار دوباره” را متوجه نمی‌شوند، این یک مشکل واقعی است.

فرکانس آزمایش: هر 10 سال یک بار تا سن 50 سالگی، سپس هر 3 سال
چه کسانی باید این آزمون را انجام دهند: شنواسنج یا آسیب شناس گفتار سنجی

تست برای خانم‌های باردار:
نوع آزمون: ایمن سازی
چه کسی باید این آزمایش را ببیند: پزشک عمومی

چرا باید این آزمایش انجام شود:
تا زمانی که واکسن‌ها شما را در برابر بیماری محافظت می‌کنند، شما به عنوان یک باردار، فکر می‌کنید که همچنان در معرض خطر هستید. این آزمایش به شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید که همچنان محافظت شده‌اید.

فرکانس آزمایش: هر چند وقت یک بار، به طور معمول در معاینات پیشنهاد می‌شود. همچنین، حین معاینه بعدی، کارت واکسن خود را به همراه داشته باشید تا پزشک آن را بررسی کند. بعضی از واکسن‌ها پس از مدتی اثربخشی خود را از دست می‌دهند، بنابراین ممکن است به تقویت کننده نیاز داشته باشید. به عنوان مثال، واکسن کزاز هر 10 سال یکبار لازم است.

واقعیت: بر اساس یک مطالعه انجام شده در ایالات متحده، یک هشتم بزرگسالان به دلیل عدم دسترسی به واکسیناسیون، فرصت مطلوبی برای دریافت واکسین ندارند.

تست فشار خون:
نوع آزمون: فشار خون
چه کسی باید این آزمایش را ببیند: پزشک عمومی

چرا باید این آزمایش انجام شود:
فشار خون بالا باعث افزایش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و کلیوی می‌شود.

فرکانس آزمایش: اگر فشار خون شما 120 تا 80 یا کمتر است، هر دو سال یک بار این آزمایش را انجام دهید. اگر قبلاً فشار خون بالا داشته‌اید یا پزشک به شممنون بابت اطلاعاتی که در مورد تست‌های پزشکی دادید. آیا سوال خاصی در این زمینه دارید؟ من در خدمت شما هستم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.