تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 آگوست 2025 - 0:03
53 بازدید
کد خبر : 46349
0 نظر

مدیر تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت که در صورت حضور سنگربان محروم این تیم در جشن قهرمانی سوپرجام، ممکن بود محرومیت او به مدتی بیشتر از چهار ماه افزایش یابد.

بیرانوند به جشن قهرمانی می‌آمد، محرومیتش بیشتر می‌شد

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، خداداد عزیزی پس از قهرمانی تیم تراکتور تبریز در سوپرجام فوتبال ایران، صحبت‌هایی درباره غیبت علیرضا بیرانوند در جشن قهرمانی تیمش توضیح داد که مهم‌ترین بخش‌های آن به شرح زیر است:

* رئیس کمیته انضباطی گفت اگر بیرانوند (در جشن قهرمانی سوپرجام) وارد زمین شود و از او شکایت کنند، محرومیت او بیشتر می‌شود. او به همین دلیل در جشن قهرمانی حاضر نشد.

* اعتراض به رأی کمیته استیناف در قبال بیرانوند در دادگاه CAS به تشخیص مالک باشگاه بستگی دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − شش =