تاریخ انتشار : شنبه 9 نوامبر 2024 - 13:32
113 بازدید
کد خبر : 10166
0 نظر

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران درباره حادثه مسمومیت چند دانش‌آموز با اسپری فلفل در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حدود ساعت 11 صبح امروز 19 آبان ماه 1403 در پی مشاجره چند دانش‌آموز در یکی از مدارس متوسطه شهرری، یکی از دانش‌آموزان اقدام به استفاده از اسپری فلفل کرده و

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران درباره حادثه مسمومیت چند دانش‌آموز با اسپری فلفل در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

حدود ساعت 11 صبح امروز 19 آبان ماه 1403 در پی مشاجره چند دانش‌آموز در یکی از مدارس متوسطه شهرری، یکی از دانش‌آموزان اقدام به استفاده از اسپری فلفل کرده و موجب سوزش چشم و ناراحتی دیگر دانش آموزان می‌شود. 

مدیر مدرسه بلافاصله پس از تماس با نیروهای امدادگر اورژانس، تعدادی از آن‌ها با اکسیژن درمانی در محل درمان و برخی دیگر نیز جهت رفع عوارض ناشی از استنشاق اسپری، به بیمارستان اعزام می‌شوند.

گفتنی است؛ باتوجه به پیگیری‌های صورت گرفته، حال همه دانش‌آموزان خوب است و جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

شایان ذکر است، براساس آیین‌نامه اجرایی مدارس، موارد بی انضباطی دانش‌آموزان در پرونده انضباطی آنان ثبت و مطابق آیین‌نامه، با آنها برخورد خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − 5 =