گیاهی به نام چهل سکه وجود دارد که خواص دارویی مهمی دارد و اکثراً در چین و ژاپن پرورش می‌یابد. چایی که از گیاه چهل سکه تهیه می‌شود، حاوی ترکیبات مفیدی مانند فلاونوئیدها است که به عضلات قلب و عروق کمک می‌کند و بدن را در مقابل بیماری‌های قلبی و عروقی و اختلالات فشار خون

تاریخ انتشار : شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۱۸
کد خبر : 2176
اطلاعات گل چهل سکه

گیاهی به نام چهل سکه وجود دارد که خواص دارویی مهمی دارد و اکثراً در چین و ژاپن پرورش می‌یابد. چایی که از گیاه چهل سکه تهیه می‌شود، حاوی ترکیبات مفیدی مانند فلاونوئیدها است که به عضلات قلب و عروق کمک می‌کند و بدن را در مقابل بیماری‌های قلبی و عروقی و اختلالات فشار خون محافظت می‌کند. تحقیقات نشان می‌دهد که نوشیدن یک یا دو فنجان از این چای باعث افزایش گردش خون می‌شود و به‌طور اضافی از کاهش خطر واریس و تنظیم فشار خون نیز می‌کند.

مصرف چای چهل سکه تأثیر قابل توجهی در بهبود شنوایی دارد و می‌تواند بهبودی در افسردگی و آلزایمر را به‌همراه داشته باشد.

آمار نشان می‌دهد که این نوشیدنی به طور عمده سردرد را کاهش می‌دهد، به ویژه سردردهای میگرنی، و مدت آنها را کاهش می‌دهد.

استفاده از چای گل چهل سکه در درمان برخی از اختلالات هورمونی مؤثر است. همچنین، افرادی که در معرض خطر آسیب به شبکیه چشم هستند، می‌توانند با استفاده از گل چهل سکه چشم خود را محافظت کنند.

تحقیقات اخیر نشان داده است که مصرف چای گل چهل سکه باعث افزایش قدرت مغز و بهبود حافظه می‌شود و کیفیت یادگیری را بهبود می‌بخشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.