با حضور دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران، دکتر ظفرقندی و سیمایی صراف وزرای بهداشت و علوم، مراسم رسمی آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.
به گزارش وبدا، در این مراسم که صبح امروز 28 مهرماه برگزار شد، حسین سیمایی صرّاف وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، و محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رییس جمهور را همراهی میکنند.
رئیس جمهور در جمع دانشجویان حاضر در این مراسم سخنرانی کرد. اخبار تکمیلی ارسال می شود.





ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0