تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 سپتامبر 2025 - 17:09
41 بازدید
کد خبر : 53743
0 نظر

بندرعباس- جشنواره انبه و یاسمین گل میناب با حضور مقامات استانی و شهرستانی و استقبال مردم در بوستان ملت این شهر آغاز به کار کرد.

آغاز به کار جشنواره شکرگزاری انبه و یاسمین گل در  میناب

به گزارش خبرنگار مهر، عصر سه شنبه با حضور محمد رادمهر معاون استاندار هرمزگان و فرماندار ویژه میناب یازدهمین دوره جشنواره شکرگزاری انبه و یاسمین گل میناب در بوستان ملت شهر میناب با شعار توسعه صنایع تبدیلی و گردشگری کار خود را آغاز کرد.

این جشنواره با شعار توسعه صنایع تبدیلی، تولیدات خانگی و گردشگری با هدف معرفی ظرفیت‌های کشاورزی و صنایع دستی شهرستان میناب آغاز شده و تا سیزدهم شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

در این نمایشگاه که در قالب ۵۲ غرفه برپا شده است، انواع محصولات کشاورزی شهرستان، به ویژه انبه و یاسمین گل، فرآورده‌های جانبی، صنایع دستی و تولیدات زنان روستایی به نمایش گذاشته شده است.

شرکت‌کنندگانی از شهرستان میناب، استان هرمزگان و سایر استان‌های کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

جشنواره انبه و یاسمین گل میناب، علاوه بر نمایشگاه، شامل برنامه‌های فرهنگی و آئینی متنوعی نیز است که در طول برگزاری جشنواره برای بازدیدکنندگان اجرا خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت − 5 =