تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آوریل 2026 - 22:28
6 بازدید
کد خبر : 84144
0 نظر

شهرکرد- مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: آزمایشگاه منطقه‌ای تشخیص بیماری‌های آبزیان با سرمایه‌گذاری ۴۳ میلیارد ریالی آغاز به‌کار کرد.

آزمایشگاه تشخیص بیماری‌های آبزیان در چهارمحال‌وبختیاری آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس گنجی اظهار کرد: مرکز تخصصی منطقه‌ای تشخیص بیماری‌های آبزیان در اداره‌کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری افتتاح و رسماً آغاز به‌کار کرد.

وی تصریح کرد: این مرکز که با اعتباری بالغ‌بر ۴۳ میلیارد ریال راه‌اندازی شده است، به‌منظور ارتقای سطح سلامت آبزیان، افزایش دقت در تشخیص بیماری‌های آبزی و تسهیل ارائه خدمات تخصصی به آبزی‌پروران استان و مناطق همجوار ایجاد شده است.

مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت این طرح گفت: این آزمایشگاه نتیجه تلاش مشترک مدیران و کارشناسان اداره‌کل دامپزشکی و حمایت‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و سازمان دامپزشکی کشور است. با بهره‌برداری از این مرکز، امکان ارائه خدمات تشخیصی دقیق و سریع به آبزی‌پروران فراهم شده و ظرفیت‌های علمی و فنی استان در حوزه آبزیان تقویت می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد با تداوم حمایت‌های استانی و ملی، این مرکز در آینده نزدیک به‌عنوان آزمایشگاه مرجع در سطح کشور مورد تصویب و تثبیت قرار گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + 15 =