تاریخ انتشار : سه‌شنبه 9 سپتامبر 2025 - 21:37
146 بازدید
کد خبر : 55346
0 نظر

اهواز – معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مراجعه یک هزار و ۴۰۰ نفر به مراکز درمانی طی ۴۸ ساعت گذشته به دلیل مشکلات قلبی و تنفسی ناشی از آلودگی هوا خبر داد.

۱۴۰۰  نفر در ۴۸ ساعت گذشته راهی مراکز درمانی در خوزستان شدند

به گزارش خبرنگار مهر، میثم معزی ظهر امروز سه‌شنبه در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد که در پی تشدید آلودگی هوا در استان خوزستان، یک هزار و ۴۰۰ نفر با علائم قلبی و تنفسی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند.

وی با هشدار نسبت به خطر بالای شرایط جوی کنونی برای گروه‌های حساس، تأکید کرد: بیماران قلبی و عروقی، زنان باردار، کودکان، سالمندان و افرادی که داروهای خاص مصرف می‌کنند، در این وضعیت از منزل خارج نشوند.

معزی با اشاره به لزوم رعایت توصیه‌های بهداشتی در مواجهه با آلودگی هوا، افزود: شهروندان در صورت بروز علائم قلبی و تنفسی باید سریعاً به مراکز درمانی مراجعه کنند و بیماران خاص نیز داروهای خود را طبق برنامه مصرف کنند.

وی همچنین بیان کرد: بیمارستان‌ها و مراکز درمانی با حداکثر ظرفیت در حال خدمت‌رسانی هستند و همکاری شهروندان در رعایت نکات بهداشتی به بهبود سلامت عمومی و تسهیل روند درمان کمک خواهد کرد.

کد خبر 6585122

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − 11 =