«عامل اصلی زیرمیزی، عدم اجرای قانون توسط بیمهها و نهادهای مسئول است، نه جامعه پزشکی.»
سازمان پرستاری با تبریک روز زن به بانوان پرستار که دو مسئولیت خطیر حرفه ای و مراقبت از بیماران و مسئولیت های خانوادگی را همزمان به دوش می کشند بر لزوم حمایت از این انسانهای فداکار و توجه به امنیت شغلی و بهبود معیشتی آنان تاکید کرد.
رئیس کل سازمان نظام پرستاری طی پیامی به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی سالروز تشکیل این نهاد انقلابی و تاثیرگذار در نظام آموزشی و فرهنگ کشور تبریک گفت.
این برنامه دارای ۵ امتیاز بازآموزی برای گروههای زنان و زایمان، مامایی، پزشک عمومی، داروسازی و سایر رشتههای مرتبط است.
رئیس کل سازمان نظام پرستاری درگذشت برادر مدیر حراست این سازمان را به وی تسلیت گفت.
رئیسکل سازمان نظام پرستاری انتصاب دکتر خدیجه مرادبیگی را به سمت مدیرکل دفتر توانمندسازی و بهبود سرمایه انسانی پرستاری، به وی تبریک گفت.
رئیسکل سازمان نظام پرستاری از اقدامات و خدمات دکتر عباس عباسزاده در بورد پرستاری و دفتر توانمندسازی و بهبود سرمایه انسانی پرستاری تشکر کرد.