میخواهند جایگاه آموزش آکادمیک پرستاری را در کشور بشکنند/ کمبود پرستار بهانه است
رئیس انجمن صنفی پرستاری گفت: تصمیم بورد پرستاری مبنی بر صدور مجوز آموزش کارشناسی پرستاری در مراکز غیر انتفاغی برای جامعه پرستاری تعجب برانگیز است، این تصمیم قبح و جایگاه آموزش های آکادمیک پرستاری را که 50 سال برای آن زحمت کشیده شده می شکند و پرستاری ایران را به نیم قرن قبل بر می گرداند.