بی توجهی به نگهداشت پرستاران موج استعفا را رقم زده است
نایب رئیس شورایعالی سازمان نظام پرستاری گفت: جذب و استخدام پرستار موضوع بسیار مهمی است اما نگهداشت نیروهای موجود از آن هم مهمتر است، پرستاران به علت مشکلات مختلف یکی پس از دیگری استعفا می دهند وزارت بهداشت باید هر چه زودتر برای مهار موج استعفای پرستاران اقدام کند.