تاریخ انتشار : دوشنبه 22 ژوئن 2026 - 21:20
5 بازدید
کد خبر : 85126
0 نظر

سنندج- معاون نظارت و بازرسی اداره‌کل صمت کردستان گفت: در پی طرح شکایات قصابان، نشست مشترکی با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار و مسائل مربوط به کشتارگاه صنعتی بررسی شد.

سردارزاده: مشکلات قصابان در کشتارگاه صنعتی کردستان بررسی شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد سردارزاده بعدازظهر دوشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌های کردستان، اظهار کرد: در راستای رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات قصابان و بررسی مسائل موجود در کشتارگاه صنعتی، جلسه‌ای با حضور معاونان سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و دامپزشکی استان و همچنین مدیرعامل و کارشناسان مجموعه‌های مرتبط در محل کشتارگاه برگزار شد.

وی افزود: این نشست با دستور دادستان مرکز استان و با هدف بررسی موضوعاتی همچون نحوه برداشت آلایشات غیرخوراکی، هزینه‌های جاری کشتارگاه و سایر اختلافات میان قصابان و مدیریت این مجموعه برگزار شد.

سردارزاده با اشاره به طرح مطالبات و دغدغه‌های فعالان حوزه قصابی در این جلسه، گفت: مسائل مطرح‌شده مورد بررسی قرار گرفت و بر ضرورت رفع مشکلات موجود، ایجاد هماهنگی میان دستگاه‌های مرتبط و ساماندهی فرآیندهای اجرایی در کشتارگاه تأکید شد.

معاون نظارت و بازرسی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت کردستان خاطرنشان کرد: پیگیری موضوعات مطرح‌شده و همکاری دستگاه‌های اجرایی با هدف بهبود شرایط فعالیت و رفع موانع موجود در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 5 =