تاریخ انتشار : دوشنبه 21 اکتبر 2024 - 10:27
96 بازدید
کد خبر : 8321
0 نظر

رئیس کل سازمان نظام پرستاری در جلسه با اعضای کانون بازنشستگان پرستاری بر اهمیت تکریم و رفع مشکلات پرستاران بازنشسته تاکید کرد.

تکریم پرستاران بازنشسته نباید مورد غفلت قرار بگیرد

رئیس کل سازمان نظام پرستاری در جلسه با اعضای کانون بازنشستگان پرستاری بر اهمیت تکریم و رفع مشکلات پرستاران بازنشسته تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پرستاری جلسه اعضای کانون بازنشستگان پرستاری با دکتر احمد نجاتیان، رئیس کل و مسعود فاطمی معاون فرهنگی و رفاهی سازمان نظام پرستاری برگزار شد.

در این جلسه اعضای کانون بازنشستگان پرستاری با ارائه گزارشی از فعالیت ها و خدماتی که به پرستاران بازنشسته ارائه می کنند مانند خدمات پایش سلامت به تشریح مشکلات و مسائل پرستاران بازنشسته از جمله نیازمندی های آنان به خدمات رفاهی پرداختند.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری نیز در این جلسه گفت: تکریم و حفظ شأن و منزلت پرستاران بازنشسته برای سازمان نظام پرستاری اهمیت زیادی دارد و این سازمان از هر تلاشی برای حفظ تکریم و تامین رفاهیات و نیازهای پرستاران بازنشسته کوتاهی نمی کند.

وی گفت: پیشکسوتان و پرستاران بازنشسته برای همه اعضای جامعه و به خصوص سازمان نظام پرستاری محترم و ارجمند هستند و ما وظیفه داریم به این عزیزان خدمت رسانی کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × یک =