الیویه بانگرتر، سفیر جدید سوئیس در تهران، با دکتر علیرضا بیگلری، دستیار ویژه وزیر و مدیرکل همکاریهای بینالملل، دیدار کرد.

به گزارش وبدا، در این دیدار، سفیر سوئیس ضمن اشاره به تمایل شرکتهای دارویی، غذایی و تجهیزات پزشکی سوئیسی برای ادامه فعالیت در ایران، خواستار تداوم تلاشهای وزارت متبوع در جهت تسهیل فعالیت این شرکتها شد.
طرف ایرانی نیز تأکید کرد: پیگیریهای لازم با مراجع مربوطه صورت خواهد پذیرفت.
همچنین طرف سوئیسی بر تمایل کشورش برای برگزاری سومین کمیسیون مشترک همکاریهای اقتصادی دو کشور در بهار ۱۴۰۵ در تهران تأکید کرد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0