تاریخ انتشار : دوشنبه 25 آگوست 2025 - 11:53
39 بازدید
کد خبر : 51174
0 نظر

شصت و سومین دوره آزمون صلاحیت بالینی پزشکی عمومی همزمان با سراسر کشور در دانشگاه ، روز پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۴ برگزار شد.

برگزاری شصت و سومین دوره آزمون صلاحیت بالینی پزشکی عمومی در دانشگاه
برگزاری شصت و سومین دوره آزمون صلاحیت بالینی پزشکی عمومی در دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این آزمون، ۶۴ دانشجوی پزشکی و ۲۴ نفر از اعضای هیئت علمی گروه‌های بالینی به‌عنوان ممتحن مشارکت داشتند.

آزمون به شیوه OSCE طراحی شده و شامل ۱۶ ایستگاه بود که ۱۲ ایستگاه عملی و ۴ ایستگاه استراحت را در بر می‌گرفت.

سرپرست مرکز مهارت های بالینی دانشکده پزشکی، در حاشیه برگزاری این آزمون اظهار داشت: این آزمون فرصتی ارزشمند برای ارزیابی توانمندی‌های عملی، مهارت‌های ارتباطی و رفتار حرفه‌ای دانشجویان در شرایط شبیه‌سازی‌شده است.

دکتر اکرم نوریان افزود: بر اساس ضوابط آموزشی، فارغ‌التحصیلی دانشجویان پزشکی منوط به کسب موفقیت در این آزمون و اخذ گواهینامه صلاحیت بالینی خواهد بود.

دکتر سید مهدی رسولی منش معاون آموزشی دانشگاه نیز، از زحمات عوامل اجرایی، اعضای هیئت علمی و همکاران پشتیبان برگزاری آزمون صلاحیت بالینی تقدیر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 3 =