تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 می 2025 - 20:32
67 بازدید
کد خبر : 30952
0 نظر

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، دبیر ستاد هماهنگی کوهستان شهرداری منطقه یک تهران گفت: با اهتمام کامل عوامل اجرایی ناحیه، این تخت‌ها که ضمن ایجاد مخاطره برای شهروندان و گردشگران، منظر طبیعی و شهری را نیز خدشه‌دار کرده بودند، جمع‌آوری شدند. دبیر ستاد هماهنگی کوهستان شهرداری منطقه یک تهران از جمع‌آوری تخت‌های

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، دبیر ستاد هماهنگی کوهستان شهرداری منطقه یک تهران گفت: با اهتمام کامل عوامل اجرایی ناحیه، این تخت‌ها که ضمن ایجاد مخاطره برای شهروندان و گردشگران، منظر طبیعی و شهری را نیز خدشه‌دار کرده بودند، جمع‌آوری شدند.

دبیر ستاد هماهنگی کوهستان شهرداری منطقه یک تهران از جمع‌آوری تخت‌های غیرمجاز از بستر رودخانه دربند خبر داد.

دریافت هدیهام سلطانی، دبیر ستاد هماهنگی کوهستان شهرداری منطقه یک تهران با اشاره به خطرات ناشی از استقرار تخت‌ها در حریم رودخانه، گفت: با اهتمام کامل عوامل اجرایی ناحیه، این تخت‌ها که ضمن ایجاد مخاطره برای شهروندان و گردشگران، منظر طبیعی و شهری را نیز خدشه‌دار کرده بودند، جمع‌آوری شدند.

وی افزود: این اقدام در راستای حفظ حقوق شهرداری و گردشگران و صیانت از سیمای طبیعی دربند انجام شده و با جدیت در چارچوب قانون ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 8 =