استمرار بازرسیها از نحوه عملکرد دستگاههای اجرایی لرستان
خرمآباد- در ادامه بازرسی از نحوه عملکرد دستگاههای اجرایی لرستان از چهار دستگاه این استان بازرسی به عمل آمد.
خرمآباد- در ادامه بازرسی از نحوه عملکرد دستگاههای اجرایی لرستان از چهار دستگاه این استان بازرسی به عمل آمد.
سنندج- رئیس شبکه دامپزشکی سنندج از آغاز اجرای طرح گسترده واکسیناسیون رایگان دام علیه بیماریهای استراتژیک در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و ارتقای سلامت عمومی خبر داد.
شهرکرد- مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: آزمایشگاه منطقهای تشخیص بیماریهای آبزیان با سرمایهگذاری ۴۳ میلیارد ریالی آغاز بهکار کرد.
همدان-مدیرگروه پیشگیری و مبارزه با بیماریهای واگیر همدان از شناسایی ۹۶ کانون روستایی با شیوع بالای بیماری تب مالت (بروسلوز) در استان همدان خبر داد.
پژوهشگران دانشگاه RMIT استرالیا با استفاده از نانوذرات طلا و DNA، روشی سریع و کمهزینه برای تشخیص سویههای ویرولانت و مقاوم به آنتیبیوتیک باکتری استاف طلایی ابداع کردند.
نکا – مدیرکل دامپزشکی مازندران از تداوم نظارتهای بهداشتی بر کشتارگاههای طیور استان خبر داد و گفت: بیش از ۱۴۰ میلیون قطعه مرغ در استان کشتار و حدود ۲۶۰ هزار تن گوشت سفید عرضه شد.
کرمانشاه – فرماندار پاوه در بازدید میدانی از کشتارگاه این شهرستان بر ضرورت رفع موانع توسعهای، ارتقای زیرساختها و حفظ الگوی موفق کشتار بهداشتی تأکید کرد.
پیرو مصوبه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و با انعقاد تفاهمنامه مشترک فیمابین وزارت جهاد کشاورزی و سازمان ملی استاندارد، موازیکاری در سازمان در فرایندهای نظارتی حذف شد.
عجبشیر- سربازان گمنام امام زمان(عج) و پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان عجبشیر امروز ۱.۵ تُن گوشت با شرایط نگهداری غیربهداشتی را کشف و توقیف کردند.
نماینده ویژه رئیسجمهور در اکوسیستم واکسن و برج فناوری رازی، از تشکیل اکوسیستم واکسن با هدف ارتقای کیفیت، افزایش تولید و دستیابی به جایگاه نخست منطقهای در صنعت واکسن، خبر داد.