واکسیناسیون بیش از ۲هزار قلاده سگ علیه بیماری هاری در سیستان وبلوچستان
زاهدان- مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲ هزار و ۳۹۹ قلاده سگ در سطح استان علیه بیماری هاری واکسینه شدهاند.
زاهدان- مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲ هزار و ۳۹۹ قلاده سگ در سطح استان علیه بیماری هاری واکسینه شدهاند.
تبریز- رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تبریز گفت: بازرسان این اداره در اقدامی غافلگیرانه انبار غیرمجاز دپوی واکسن های دامی را کشف کردند.
رئیس سازمان دامپزشکی در واکنش به برخی ابراز نگرانی ها درباره کمبود مواد پروتئینی تصریح کرد: در تامین پروتئین حیوانی به ویژه گوشت قرمز و گوشت سفید کمبودی نداریم.
جویبار – مدیرکل دامپزشکی مازندران از برگزاری سومین رزمایش جهاد دامپزشکی استان در شش روستای بخش گهرباران شهرستان میاندورود خبر داد.
اهواز – مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمشهر گفت: توزیع نهالهای پیوندی کنار با هدف توسعه کشت گونههای سازگار و ایجاد باغات تجاری در خرمشهر انجام شده است.
ساری- مدیرکل دامپزشکی مازندران از کاهش ۲۸ درصدی کانونهای بیماریهای دامی در استان طی یک سال گذشته خبر داد و اجرای طرحهای گسترده واکسیناسیون، پایش مستمر و سمپاشی را از عوامل آن دانست.
دماوند- رئیس دامپزشکی دماوند گفت: ۹۰ درصد شیر واحدهای لبنی سنتی از خارج شهرستان دماوند تأمین میشود و فاقد مجوز است، مردم شیر پاکتی بخرند.
زاهدان – در بسته خبری امشب سیستان و بلوچستان به مهمترین اخبار این استان در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۵ می پردازیم.
ساری- رئیس دامپزشکی ساری گفت: بازرسان دامپزشکی موفق به کشف و ضبط ۳۷۸ کیلوگرم گوشت غیرمجاز گراز از یک واحد قصابی شدند که متخلف دستگیر و واحد صنفی پلمب شده است.
اردبیل- سرپرست اداره کل دامپزشکی استان اردبیل در خصوص خطر شیوع بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو همزمان با فرارسیدن فصول گرم سال و رشد و نمو و فعالیت کنهها، هشدار داد.