۱۳۰۰تن فرآورده دامی معدوم شد؛افزایش دوبرابری نظارت ها طی رمضان و نوروز
تهران- مدیرکل دامپزشکی استان تهران از تشدید نظارتهای بهداشتی بر مراکز عرضه فرآوردههای دامی استان خبر داد و گفت: ۱۳۰۰ تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف معدوم شد.
تهران- مدیرکل دامپزشکی استان تهران از تشدید نظارتهای بهداشتی بر مراکز عرضه فرآوردههای دامی استان خبر داد و گفت: ۱۳۰۰ تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف معدوم شد.
تهران- معاون سلامت دامپزشکی تهران از افزایش کشیک و حضور مستمر همکاران در کشتارگاهها و مراکز عرضه فرآوردههای دامی در ایام رمضان و نوروز خبر داد.
آستارا- رئیس اداره حفاظت محیطزیست آستارا گفت: مرزنشینان آستارایی از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴۰ گونه از انواع پرندگان زخمی را برای تیمارداری به این اداره سپردند.
اردبیل- مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی دامپزشکی در استان اردبیل آغاز شد.
کاشمر- رئیس شبکه دامپزشکی کاشمر از آغاز طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز از امروز تا ۱۵ فروردین در کاشمر خبر داد.
کرمانشاه- کشتار غیرمجاز دام در سطح شهر سلامت عمومی و محیط زیست را تهدید کرده و کارشناسان بر لزوم برخورد فوری متولیان برای جلوگیری از خطرات بهداشتی تأکید کردند.
کرمانشاه – استاندار کرمانشاه با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با روزهای پایانی سال، این مقطع زمانی را از حساسترین دورههای مدیریت بازار دانست و بر تأمین کافی کالاهای اساسی تاکید کرد.
کرمانشاه- مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: طرح ویژه نظارتهای بهداشتی در بازار فرآوردههای خام دامی و مراکز تهیه و توزیع غذا از ۲۹ بهمن تا ۱۴ فروردین اجرا میشود.
ایلام – مدیرکل دامپزشکی استان ایلام از فعالیت ۲۸ گروه دامپزشکی در بازار استان ایلام طی ماه رمضان و نوروز خبر داد.
شهرکرد- مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: ۲ فرد بالابان پس از طی مراحل درمان، توانبخشی و ارزیابیهای رفتاری، با هماهنگی سازمان حفاظت محیط زیست در این استان رهاسازی شدند.