بهترین دستگاه برداشتن خال و زگیل کدام است؟ کدام فروشندگان بهترین و نازل‌ترین قیمت‌ها ارائه می‌دهند؟ این دستگاه‌ها علاوه‌بر برداشتن خال و زگیل، چه امکانات و کاربردهای دیگری نیز دارند؟ به‌عنوان صاحب یک کلینیک زیبایی، قطعا شما هم هنگام خرید دستگاه برداشتن خال و زگیل، به‌دنبال پاسخ این سوالات هستید. در این مقاله، 3 تا

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
کد خبر : 2556
دستگاه برداشتن خال و زگیل

بهترین دستگاه برداشتن خال و زگیل کدام است؟ کدام فروشندگان بهترین و نازل‌ترین قیمت‌ها ارائه می‌دهند؟ این دستگاه‌ها علاوه‌بر برداشتن خال و زگیل، چه امکانات و کاربردهای دیگری نیز دارند؟ به‌عنوان صاحب یک کلینیک زیبایی، قطعا شما هم هنگام خرید دستگاه برداشتن خال و زگیل، به‌دنبال پاسخ این سوالات هستید. در این مقاله، 3 تا از بهترین دستگاه‌های برداشتن خال و زگیل را به شما معرفی خواهیم کرد؛ همچنین برخی از مهم‌‌ترین ویژگی‌ها و کاربردهای هر یک را نیز عنوان کرده‌ایم. شما با مطالعه این مقاله، می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین دستگاه‌را با توجه به نیازهای خودتان انتخاب کنید.

دستگاه پلاسما فرکشنال؛ بهترین دستگاه برداشتن خال و زگیل

دستگاه پلاسما فرکشنال (PlasmAge) با گواهی ثبت اختراع فرکشنال پلاسما، یکی از برترین دستگاه‌های جوانسازی تولیدشده در دنیا است. پلاسمیج محصول کمپانی ایتالیایی Brera، یک انقلاب عظیم در دستیابی به بالاترین اثربخشی همراه با کمترین ریسک عوارض جانبی در دنیا پدید آورده است. درمان میخچه و  از بین بردن خال و زگیل، از جمله مهم‌ترین موارد استفاده این دستگاه است. امکان تنظیم در شش توان مختلف، درمان در کلیه نقاط بدن و کمترین دوره درمان و ریکاوری کوتاه، از مهم‌ترین کاربردها و امکانات این دستگاه است.

استفاده از انرژی پلاسما و فرآیند پلاسما تراپی به دلیل خواص منحصربه‌فرد آن جایگاه بسیار ويژه و موثری در درمان‌های پوست و زیبایی دارد. به‌دنبال برخورد قوس پلاسما با پوست، تصعید (Sublimation) بخشی از لایه اپیدرم و تحریک درم اتفاق می‌افتد. این موضوع به بهبود ساختار کلاژنی، افزایش سرعت Turnover سلولی و تحریک فیبروبلاست‌ها می‌انجامد. در نهایت تولید کلاژن بیشتر می‌شود و پوست از قوام و شادابی مضاعفی برخوردار خواهد شد.

دستگاه برداشتن خال و زگیل

دستگاه co2 فرکشنال مور اکسل و فایر اکسل؛ یکی از بهترین گزینه‌ها با امکان پردازشگر هوشمند

دستگاه‌های دستگاه co2 فرکشنال مور اکسل و فایر اکسل (MORE-XEL و FIRE-XEL)  با تکنولوژی لیزر CO2 Fractional توسط بزرگ‌ترین کمپانی تولید‌کننده لیزر کره‌جنوبی یعنی بایسون تولید شده اند. قطعات و اجزای اصلی این دستگاه‌ها ساخت کشور آمریکا بوده و افزودن امکانات منحصربه‌فردی همچون پردازشگر هوشمند پوست، این دستگاه ها را به یک انتخاب بسیار هوشمندانه و مطمئن تبدیل نموده است. برای استعلام قیمت این دستگاه‌ها یا سایر سایر تجهیزات کلینیک‌های زیبایی مانند قیمت دستگاه لیزر کیوسوئیچ، پیشنهاد می‌کنیم به‌طور مستقیم با مجموعه وارد کننده تماس بگیرید.

لیزرهای CO2 fractional با در نظر گرفتن مولکول‌های آب به عنوان بافت هدف و از طریق ایجاد ستون‌های تخریبی (Microscopic Thermal Injury Zone) در پوست، عمل لایه‌برداری را انجام می‌دهند. در این روش به‌دلیل سالم بودن بافت بین این ستون‌ها، ترمیم سریع‌تر انجام شده و عوارض جانبی را به حداقل می‌رساند. جوانسازی پوست، درمان اسکار آکنه، درمان منافذ باز، لایه برداری پوست، برداشتن ضایعاتی نظیر خال، زگیل و کلوئید، رفع ضایعات هایپرپیگمانته نظیر کک و مک و ملاسما، از جمله مهم‌ترین کاربردهای این دستگاه است.

دستگاه آر اف سرجیکال SURTRON؛ دستگاه برداشتن خال و زگیل بدون نیاز به بی‌حسی

دستگاه آر اف سرجیکال 160HF/120/80/80D) SURTRON) توسط کمپانی ایتالیایی LED Spa، بزرگ‌ترین تولیدکننده دستگاه‌های رادیوفرکانسی در دنیا، تولید شده است. دستگاه‌های رادیوفرکانس، نسل جدید دستگاه‌های الکتروسرجری هستند که به‌دلیل استفاده از امواج رادیویی و افزایش فشار مایع میان بافتی، به‌جای افزایش حرارت داخل سلولی، از تخریب و ایجاد اسکار جلوگیری می‌کند. مدهای تخصصی Force و Soft در Coagulation و قابلیت بالابردن فشار آب میان بافتی بدون تخریب بافتی و یا ایجاد سوختگی و کربونیزاسیون، از جمله بهترین ویژگی‌های این دستگاه است که آن را به یکی از بهترین دستگاه‌های برداشتن خال و زگیل تبدیل کرده است.

جراحی سرپایی پوست و زیبایی، هم‌سطح‌سازی پوست، درمان خال، میخچه و زگیل، برداشتن زوائد پوستی، برداشتن تتو و خال‌کوبی، درمان ضایعات عروقی، جراحی کلوئید، موزدایی، لیفت صورت و درمان اسکارهای پوستی نیز از جمله مهم‌ترین کاربرد‌های دستگاه آر اف سرجیکال هستند. استفاده از این دستگاه بدون نیاز به بی‌حسی و با کوتاه‌ترین دوره نقاهت نیز، تجربه درمان با این دستگاه را به تجربه‌ای لذت‌بخش برای مراجعین تبدیل می‌کند.

دستگاه برداشتن خال و زگیل

بهترین قیمت دستگاه برداشتن خال و زگیل را از وارد کننده این محصولات بخواهید

در این مقاله، 3 مورد از بهترین دستگاه‌های برداشتن خال و زگیل را معرفی کردیم. هر یک از این دستگاه‌ها، ویژگی‌ها و کاربردهای منحصربه‌فرد خود را دارد.به‌عنوان صاحب یک کلینیک زیبایی، باید ابتدا در مورد ویژگی‌ها و کاربردهای هر یک از این دستگاه‌ها تحقیق کنید. قیمت دستگاه برداشتن خال و زگیل نیز یکی از عوامل مهم برای خرید و انتخاب دستگاه است. مجموعه آفاطب به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین واردکنندگان این دستگاه‌ها و انواع تجهیزات موردنیاز کلینیک‌های زیبایی، بهترین قیمت را به شما ارائه می‌دهد. زیرا شما خرید خود را با حذف همه واسطه‌ها انجام می‌دهید. برای دریافت مشاوره، با شماره‌های درج شده در سایت مجموعه به آدرس (afateb.com) تماس بگیرید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − سه =