مجله

تاریخ انتشار : سه‌شنبه 29 آوریل 2025 - 14:15
17 بازدید
کد خبر : 26494

روانشناس بالینی بیان کرد: فضای مجازی از متخصصان می‌خواهد تخصص خود را مانند یک کالای تجاری عرضه کنند؛ این برای روانشناسی که سال‌ها مطالعه و دغدغه‌های انسانی دارد، چالشی بزرگ است. محصول ما معمولاً حاضر و آماده نیست؛ نه می‌توانیم محتوای تخصصی را به صورت لقمه‌ی آماده ارائه دهیم و نه اخلاقاً مجاز به خلاصه‌سازیِ غیرعلمی آن برای جذابیت در پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام هستیم.

روانشناسی لقمه‌ای در اینستاگرام
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + چهار =